Είσαι Υποψήφιος;

Είσαι υποψήφιος στις επερχόμενες εκλογές;

Δημιούργησε τώρα το προφίλ σου
Πλήρης οδηγός υποψηφίων
με ταξινόμηση ανά περιοχή
Υποψήφιος ΔΗΜΟΤΙΚΟΣ ΣΥΜΒΟΥΛΟΣ
ΚΑΛΤΣΙΟΣ ΣΟΦΟΚΛΗΣ ΤΟΥ ΔΗΜΗΤΡΙΟΥ
Επιστροφή στη λίστα back

ΚΑΛΤΣΙΟΣ ΣΟΦΟΚΛΗΣ ΤΟΥ ΔΗΜΗΤΡΙΟΥ

Υποψήφιος ΔΗΜΟΤΙΚΟΣ ΣΥΜΒΟΥΛΟΣ

Πολιτική παράταξη: ΔΥΝΑΜΗ ΕΝΟΤΗΤΑΣ - ΙΓΝΑΤΙΟΣ ΚΑΪΤΕΖΙΔΗΣ

Ποιος είμαι

Γεννήθηκα στη Θεσσαλονίκη το 1978 και μεγάλωσα στο Πανόραμα. Γονείς μου είναι ο Δημήτριος και η Φωτεινή και αδέλφια μου ο Παντελής και ο Αλέξανδρος. Είμαι πατέρας του Δημήτρη (17 ετών) και της Βίλυς (14 ετών).

Φοίτησα στην Ελληνογαλλική σχολή Καλαμαρί. Είμαι Πτυχιούχος Οικονομικών Επιστημών και Διοίκησης Επιχειρήσεων του American College of Thessaloniki (ACT) – Κολλέγιο Ανατόλια.

Από το 2009 είμαι Διευθύνων Σύμβουλος και Οικονομικός Διευθυντής της Εμπορικής και Βιομηχανικής Εταιρείας Αυτοκινήτων “Auto Κάλτσιος ΑΕ” και έχω διατελέσει Διευθύνων Σύμβουλος της “ Fiat Auto Quatro ΑΕ” και Διευθυντής Προσωπικού της “Fiat Ανδρεάδης ΑΕ”.

Είμαι Στέλεχος της Επιτροπής Κεφαλαιαγοράς, Ασφαλιστικός Διαμεσολαβητής, Πιστοποιημένος Πωλητής Αμοιβαίων Κεφαλαίων και βραβευμένος Σύμβουλος Ασφαλιστικών και Οικονομικών Προϊόντων της Interamerican.

Είμαι Μέλος του Επαγγελματικού, του Εμπορικού και Βιομηχανικού Επιμελητηρίου και του Κρατικού Ωδείου Θεσσαλονίκης (Κ.Ω.Θ.) και συμμετέχω στη Μεικτή Χορωδία και στη Νεανική Χορωδία του δήμου Πυλαίας – Χορτιάτη. Είμαι Μέλος στην Ελληνική Εταιρία για τη Σκλήρυνση Κατά Πλάκας και στη “Λάμψη”. Έχω έντονη κοινωνική και πολιτιστική δράση σε σωματεία και φορείς εθελοντικής εργασίας.

Μιλάω άπταιστα Αγγλικά, Γαλλικά και Ιταλικά.

Δημοσιεύσεις του υποψηφίου

Οι επιπτώσεις της οικονομικής κρίσης που η Ελλάδα βιώνει έντονα τα τελευταία χρόνια, δεν περιορίζονται αποκλειστικά και μόνο στο οικονομικό περιβάλλον. Επηρεάζουν άμεσα τις ηθικές αρχές, με αποτέλεσμα τη γέννηση «κρίσης αξιών» που κυριαρχεί στην καθημερινότητα μας και συχνά παραβλέπουμε ή αποσιωπούμε.

Το μόνιμο άγχος που προκαλείται από την εργασία και την κοινωνική ζωή έχει μεταβάλει τον τρόπο με τον οποίο σκεφτόμαστε, επικοινωνούμε, αντιμετωπίζουμε και ενεργούμε. Η καθημερινότητα έχει γίνει κουραστική και δεν έχουμε χρόνο και κουράγιο να ασχοληθούμε παρά μόνο με τις άμεσες ανάγκες του εαυτού μας και της οικογένειάς μας. Έννοιες όπως προσφορά, συνύπαρξη, αλληλεγγύη, συνεννόηση, ανταποδοτικότητα, το κοινό καλό αλλά και η ουσιαστική επικοινωνία έχουν κλειδωθεί στο πίσω μέρος του μυαλού μας και τις ανακαλούμε συνήθως όταν αναπολούμε το παρελθόν. Το προσωπικό συμφέρον κυριαρχεί στον τρόπο με τον οποίο σκεφτόμαστε και πράττουμε, ενώ δεν συνδέεται με την εσωτερικότητα των ανθρώπων. Οι παραπάνω αρνητικές έννοιες μας κάνουν να αισθανόμαστε ότι δεν μπορούμε να βοηθήσουμε, συχνά θεωρώντας άλλους υπεύθυνους για την κατάσταση αυτή, ενώ τοποθετούμε τους εαυτούς μας στη θέση του θύματος.

Κατανοώντας ότι οδηγούμε την κοινωνία σε πνευματική κατάρρευση, οφείλουμε να λειτουργήσουμε προς όφελος της αναδόμησης της και προς όφελος των επόμενων γενιών. Πρέπει να κατανοήσουν οι νέοι πως η συμμετοχή και η συλλογική προσπάθεια μπορεί να ανατρέψει την αδιαφορία και να αλλάξει το κοινωνικό σύνολο. Ένα μέσο για την ευαισθητοποίηση και την ενίσχυση της κοινωνικής συνείδησης είναι η συμμετοχή τους σε κοινές δράσεις και δραστηριότητες όπως ομίλους, αθλητικούς, πνευματικούς ή άλλου ενδιαφέροντος συλλόγους όπου θα καλλιεργήσουν το αίσθημα της κατανόησης και του αλληλοσεβασμού. Πρέπει να επενδύσουν στην πνευματική και στη συναισθηματική τους καλλιέργεια για να κερδίσουν τον αγώνα της κοινωνικής επιβίωσης και βελτίωσης. Οφείλουν οι ίδιοι να προσεγγίσουν τα ζητήματα που τους αφορούν ουσιαστικά και να τα αντιμετωπίσουν με ενεργή συνεισφορά. Μπορούν να αλλάξουν τη στάση τους απέναντι στην κακή άσκηση της εξουσίας με απώτερο σκοπό να αλλάξει το μέλλον της κοινωνίας μας. Οι νέοι μπορούν να αναλάβουν θέσεις ευθύνης για να αλλάξουν το μέλλον, δημιουργώντας μια πνευματική ασφάλεια, χαρακτηριστικό που διέκρινε τους Έλληνες από την αρχαιότητα.

«Οι νέοι άνθρωποι μπορούν να προσφέρουν στην πολιτική και στα κοινά. Αν μάλιστα συγκεντρώνουν και τα χαρακτηριστικά του επιχειρηματία, αυτό αποτελεί το σημαντικότερο εχέγγυο για μια επιτυχή προσπάθεια και πορεία»

Πώς κρίνετε την τωρινή οικονομική κατάσταση στην Ελλάδα;  Διακρίνετε κάποια βελτίωση που θα μπορούσε να οδηγήσει σε ανάπτυξη των επιχειρήσεων;

Η πορεία της Ελληνικής οικονομίας μέσα στην τελευταία δεκαετία αλλά και λίγο πριν την εφαρμογή των μνημονίων, αφέθηκε στη δίνη ενός ανεξέλεγκτου και μη εξυπηρετούμενου δημόσιου χρέους που συμπαρέσυρε σχεδόν το σύνολο των Μικρών και Μεσαίων Επιχειρήσεων στην Ελλάδα. Παρότι η οικονομία μας αντιμετώπιζε για δεκαετίες σημαντικά διαρθρωτικά προβλήματα και χαρακτηριζόταν από παθογένειες, η οικονομική ύφεση χτύπησε κυριότατα το πλέον παραγωγικό κομμάτι της οικονομίας που είναι οι επιχειρήσεις. Ένα χρόνιο εχθρικό περιβάλλον που καλλιέργησε ο κρατικός μηχανισμός, αύξηση άμεσων και έμμεσων φόρων, συντήρηση ή και αύξηση της γραφειοκρατίας και μείωση της ανταγωνιστικότητας, απέναντι στο επιχειρείν, ενδυναμώθηκε στα χρόνια της κρίσης με οδυνηρό απότοκο μόνο στην πενταετία 2012-2017 να έχουν κλείσει στην Ελλάδα περίπου 273.000 επιχειρήσεις, στη Θεσσαλονίκη περίπου 14.000, βάσει των επίσημα καταγεγραμμένων στοιχείων του Γενικού Εμπορικού Μητρώου. Σήμερα η κατάσταση φαίνεται ελαφρώς καλύτερη, ωστόσο ο δυσκίνητος και αντιπαραγωγικός κρατικός μηχανισμός εξακολουθεί να αποτελεί τροχοπέδη στην ανάπτυξη των επιχειρήσεων. Παρότι ήδη από το τέλος του 2017 βελτιώνεται σημαντικά ο δείκτης εμπιστοσύνης των Μικρών και Μεσαίων Επιχειρήσεων, η κατάσταση για τις Ελληνικές επιχειρήσεις είναι ακόμα στάσιμη εξαιτίας του υψηλού κόστους συντήρησής τους, της περιορισμένης εξωστρέφειάς τους αλλά και σημαντικών προβλημάτων χρηματοδότησής τους από τον τραπεζικό κλάδο.  

Κατά πόσο έχει πλήξει η οικονομική κρίση τις βιομηχανίες αυτοκινήτων και των ανταλλακτικών τους;

Ο παραγωγικός κλάδος του αυτοκινήτου στην Ελλάδα, είτε πρόκειται για καινούργια είτε για μεταχειρισμένα, ανέκαθεν συνέβαλλε στην αύξηση των δημοσιονομικών εσόδων του κράτους. Το κράτος κέρδιζε και κερδίζει από την αγορά νέων και μεταχειρισμένων αυτοκινήτων, από το ΦΠΑ, τα τέλη ταξινόμησης, τα τέλη κυκλοφορίας, τους φόρους πολυτελούς διαβίωσης, τη συντήρηση, τα καύσιμα, τις ασφάλειες και πολλές άλλες συνδεόμενες δραστηριότητες που αφορούν το αυτοκίνητο. Στην πραγματικότητα όμως η απόκτηση ενός διαρκούς αγαθού όπως είναι το αυτοκίνητο, στα χρόνια της κρίσης συνδέθηκε με μια αρνητική ψυχολογία του Έλληνα καταναλωτή που από ανασφάλεια αποταμίευε και περιόριζε την κατανάλωση. Μέσα στα χρόνια της οικονομικής κρίσης σημειώθηκε μια αξιοσημείωτη αλλαγή στη συμπεριφορά του καταναλωτικού κοινού και μια στροφή του στα μικρά, μικρού κυβισμού, με οικονομικούς κινητήρες και χαμηλά τέλη κυκλοφορίας αυτοκίνητα. Η οικονομική κρίση δυστυχώς «χτύπησε» τις βιομηχανίες αυτοκινήτων, συρρικνώνοντας κατά 70% περίπου την αγορά αυτοκινήτου μέσα στην τελευταία δεκαετία. Οι ταξινομήσεις σχεδόν υποτριπλασιάστηκαν και όσον αφορά την αγορά του μεταχειρισμένου αυτοκινήτου, περιορίστηκε η αναλογία του με το καινούργιο από 4:1 σε 2:1, στα χρόνια της κρίσης. Πάντως, οι δυναμικές και με όραμα επιχειρήσεις συνεχίζουν προσαρμοζόμενες στα νέα δεδομένα της αγοράς και τις διαφοροποιημένες ανάγκες των καταναλωτών να έχουν μια σχετική κερδοφορία.  

Είστε ευχαριστημένος από την κατάσταση του δήμου Πυλαίας – Χορτιάτη;  Υπάρχουν περιθώρια περαιτέρω βελτίωσης;

Ζω στο Πανόραμα από την παιδική μου ηλικία και διαπιστώνω όπως οι περισσότεροι συνδημότες μου, πόσα σημαντικά έργα έγιναν και πόσο βελτιώθηκε η ζωή των κατοίκων τα τελευταία 20 χρόνια.  Ένας χαρισματικός δήμαρχος, όπως ο κ. Καϊτεζίδης, νέος και με όραμα αλλά και μια δυναμική δημοτική ομάδα κατόρθωσε σημαντικές αλλαγές στο δήμο μας. Για όσους ζούμε χρόνια στο Πανόραμα, διαπιστώνουμε καθημερινά και κάνουμε τις συγκρίσεις μας, για το πώς ήταν η κατάσταση στο δήμο μας παλαιότερα.  Η εξωστρέφεια του δήμου, η διαρκής προσπάθεια στην ενεργή συμμετοχή του δημότη, η άμεση απόκριση της δημοτικής αρχής στα αιτήματα του δημότη μέσω μοναδικών υπηρεσιών, Γραμμή Εξυπηρέτησης Πολίτη 15195, αλλά και ο ουσιαστικός εκσυγχρονισμός του συνόλου των υπηρεσιών, ο καλλωπισμός των δημόσιων χώρων, η προτεραιότητα στην τοπική ανάπτυξη και η πληθώρα έργων υποδομής είναι η συνοπτική περιγραφή ενός «success story» που όμως έχει συνέχεια και εξέλιξη. Πάντα υπάρχουν περιθώρια βελτίωσης και προβλήματα που πρέπει να επιλυθούν, ωστόσο δεν ξεκινάμε από μηδενική αφετηρία και αυτό είναι προφανές.  

Ποιοι λόγοι πιστεύετε ότι συντέλεσαν στην αρνητική απάντηση του δημάρχου κ. Ιγνάτιου Καϊτεζίδη για το δήμο Θεσσαλονίκης;

Κατά τη γνώμη μου δεν υφίσταται θέμα άρνησης αλλά θέμα συνειδητής επιλογής. Είναι εξαιρετικά τιμητικό για το δήμαρχο να συγκεντρώνει όλα εκείνα τα χαρακτηριστικά της ιδανικής λύσης για ένα μεγάλο και με πολλά προβλήματα δήμο, όπως ο δήμος Θεσσαλονίκης. Η επιμονή του όμως να παραμείνει στο δήμο μας, έρχεται και ως μια φυσική συνέχεια για τα τόσα πολλά και σημαντικά που βρίσκονται σε εξέλιξη ή προγραμματίζει ακόμα να κάνει με όραμα και μεράκι.  

Πόσο σημαντική είναι κατά τη γνώμη σας η συμμετοχή νέων επιχειρηματιών στα κοινά;

Εκτίμησή μου είναι, ότι γενικά οι νέοι άνθρωποι μπορούν να προσφέρουν στην πολιτική και στα κοινά. Αν μάλιστα συγκεντρώνουν και τα χαρακτηριστικά του επιχειρηματία αυτό αποτελεί το σημαντικότερο εχέγγυο για μια επιτυχή προσπάθεια και πορεία. Σε ότι αφορά εμένα, σημειώνω πως διοικώ από αρκετά νεαρή ηλικία, μαζί με την οικογένειά μου, μια τοπική επιχείρηση που ακόμη και στα χρόνια της κρίσης κράτησα με δυναμισμό και αποτελεσματικότητα στην αγορά της Θεσσαλονίκης.   Έχοντας συχνά υπερβεί τον εαυτό μου και μαθαίνοντας συστηματικά όλα αυτά τα χρόνια από τον κόσμο του επιχειρείν, έρχομαι στην  πολιτική και τα κοινά για να προσφέρω, με αγάπη για τον τόπο μου και ισχυρή συναίσθηση του καθήκοντος και του έργου.


Περιοχή: ΠΑΝΟΡΑΜΑ
Πόλη: ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ
E-mail επικοινωνίας: Αυτή η διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου προστατεύεται από τους αυτοματισμούς αποστολέων ανεπιθύμητων μηνυμάτων. Χρειάζεται να ενεργοποιήσετε τη JavaScript για να μπορέσετε να τη δείτε.
Τηλέφωνο γραφείου: 6972727666
Άμεση επικοινωνία με τον υποψήφιο

Μπορείτε να στείλετε μήνυμα στον υποψήφιο μέσω της παρακάτω φόρμας επικοινωνίας. Όλα τα πεδία είναι απαραίτητα.

Είσαι Υποψήφιος;

Είσαι υποψήφιος στις επερχόμενες εκλογές; Θέλεις να γνωρίζουν οι ψηφοφόροι το βιογραφικό, τη δράση, την παρουσία σου στα κοινά; Σου δίνουμε τη δυνατότητα προβολής στο Candidate.gr έτσι ώστε όλοι οι ψηφοφόροι, όπου και αν κατοικούν, να μπορούν εύκολα και γρήγορα να αναζητήσουν το προφίλ σου, να μάθουν ποιος είσαι, τι κάνεις και γιατί να σε επιλέξουν!

Εγγραφή